KONTRÁŠ A JEHO ZPRÁVA Z NEDĚLNÍHO BRIFINKU

21.12.2014 22:54
>Svobodné Brdy takto jsem pozdravil při vstupu na základnu - leč odezva žádná! Spojovací náčelník Moucha bojuje s chřipkou. Jenom "jako" vyléčený Pekoš ze zápalu plic se podle informací " Dozorčího výcviku" už 2 dny u něj učí s novým telefonem pro důchodce a dozorčímu zešedivěli vousy. Dnes jsem byl svědkem po cca 50-tém dotazu Pekoše (jak uložit číslo telefonu) - že ho dozorčí zabije a musí být osvobozen!! Ty - jako jediný bard pro věci informací o naší armádě - jsi také prý onemocněl zápalem plic! Opravdu smutná bilance! Po opožděném příjezdu našeho velitele -( jako vždy) - (který minule též bojoval s morobundusem) jsme se začali zabývat služebními věcmí. Jestli to nepletu - tak soutěž o nejlepší bramborový salát je 24.12 v 11 hod. Ceny vymyslí jako vždy Brabánek. Já jsem měl dnes zvláštní poslání, neboť mi poslal pozdrav pro naši armádu Mirek Tichý ( housličky- přítel Tondy z Rovin). Napsal obsáhlý 3-stránkový dopis o svém pobytu ze zimního pobytu v Siamu (Tailand- Taisko), jak tam hospodaří, užívá si (chudák) švýcarského důchodu a bude sázet papriky, rajské a feferonky, v pro nás nemyslitelném období. Dopis byl přečten i markytánkami a jeho odkaz - abych pro členy armády zaplatil panáka ( přiložil 20 švýc. franků - které jsem v ČSOB vyměnil)- byl odložen na příští brífink, pro nedostatek členů armády. Posléze jsem zahájil dotaz k náčelníkovi na jeho názor na problém ve Vrběticích. Vznikla z toho velmi poučná hodinová přednáška o tom, co může armáda, jaké má pravomoce, co může Ministerstvo nár. obrany, co má na starosti policie ČR atd. Na závěr přišel M. Matějka a s ním objednané výtečné chlebíčky od Lídy (rozuměj Moniky) k oslavě jejiho kulatého jubilea. Potom už jsem musel na autobus do Prahy, který-jsem jako vždy - stihl na poslední chvilku. Tolik k brífinku naší armády 21.12. 2014 sděluji bratru ve zbrani, zdravím Janu a přeji dobrou noc! P.S - Doufám, že se mi podaří ve zdraví přežít, neboť musím 22.12 odjet k dceři na Bublavu.. Článek napsal:KONTRÁŠ B.O.A