Tak nám odjel Puntaˇ

15.11.2012 10:49

Po velkém loučenínám nám opět odjel náš zahraniční zpravodaj Tony zvaný Puntaˇ  Po pobytu zde v Čechách a to tentokrát půlročním pobytu, se Tony

musel vrátit do daleké Austrálie a tam plnit důležité úkoly zadané velitelem Brabánkem.Pobyt Tonyho v Čechách je vždy  rekreační a relaxační.

V daleké Austrálii je prý tak vytížený že potom ve chvilkách pauzy, si vaří pivo se svými kamarády aby vydrželi ten fofr. Kamarádi  sice nejsou

členy Brdské Armády, ale z kolegality k Tonymu také mají fofr. Pomáhají mu kde se dá a hlavně diskutují při vaření piva,co a jak vylepšit. Tony

pravidelně zasílá hlášení, hlavně jaká je situace v Austrálii ve vstahu k Brdské Osvobozenecké Armádě.

Někdy se ale stane že Tony má chvilku času a přímo volá některému kamarádovi ve zbrani. Na příklad dnes dopoledne  evropského času ,mě Tony volal

a kryl lišácky svoje hlášení --  že mě už vezou to dříví. Vzala to ale markytánka Jana, ta nevěděla kdo to volá a přinesla mě telefon na záchod

kde jsem zrovna kraloval. Na záchodě jsem ještě nikdy v životě netelefonoval, natož ještě z někým z Austrálie. Tony údajně byl zrovna ve svém

soukromém výčepu,popíjel pivo a naříkal že tam má 30 st.C. Já jsem zase naříkal že tu mám -1st.C a už musím topit jako blbej. Nakonec jsme hovor

ukončili slovy, že služba v Brdské Armádě je radostná,ale někdy zkoušíme jako psy.   

Vše pečlivě zaznamenal:politruk