ZPRÁVA KONTRÁŠE Z PRAVIDELNÉHO NEDĚLNÍHO BRIFINKU

29.12.2014 22:26

 Ahoj Zdendo, po těžkém rozhodování jsem se dostavil na brífink. Morubundus mezi námi zle řádí . Celkem se nás sešlo 5 i s nakřáplým Mouchou a mojí rýmou. Mezi markytánkami řádí též morobundus, takže dnešní účast lze hodnotit za podprůměrnou. Dnes přijel mimořádně brzy náčelník s několika filmy a programem. Promítali se Haškovy povídky s nebeským - námi známými herci- obsazením. Šejbalová, Smolík, Vojta , Pešek, Heger, Marvan atd. Zkazilo mi náladu, že mi autobusák (Láďa z Voznice) o 1 minutu ujel !! Brabánek mne vzal na Mníšek a domů jsem dojel až 21.40. Moc se rozmýšlím nad tím, že budu navštěvovat v zimě brífinky, při této účasti místních!! Zdravím, a přeji Tobě i Janě hlavně zdraví v příštím roce. Kontráš.

Díky bratře ve zbrani za Tvoje pozdravení všech nás chcípáčků a také Tě zdravíme. Jsem rád že alespon Ty velitel Brabánek a pár chrabrých

chlapců, se i za nás choré účastnilo jako vždy skvělé Brabánkovi  filmové produkce. Doufám že to byl jako vždy životní zážitek který i ve Tvém vysokém

věku si tak  užíváš. Doufám že nám až se uzdravíme  budeš vše živě vyprávět.

Za všechny boje neschopné z předepsanou lehkou obuví Tě zdraví: Politruk B.O.A